تام کروز و اله فانینگ در مراسم اکران فیلم Super 8

فیلم Super 8 به کارگردانی JJ Abrams ، خالق سریال Lost و تهیه کنندگی استیون اسپیلبرگ ساخته شده است . اله فانیگ در این فیلم نقش «آلیس داینارد» را بازی می کند… تام کروز نیز برای حمایت از این فیلم در مراسم اکران آن حضور داشته است…

+

+

+

Posted on جون 9, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 5 دیدگاه.

  1. 1111111111

  2. اله نازه…. مرسی

  3. اله فانينگ فيس شيريني دارهههههههههههههه
    تام هم كه جيگلههههههههه
    مرسييييييييييييييييييييييي

  4. ماه که میگن همینه ها.

  5. من دوست داشتم نیکول با تام کروز میموند اخه نیکول خیلی عاشق تام بود وبهم میامدن.ازوقتی که ازنیکول جداشدازش بدم اومد……………………………………………… راستی ادمین یه خواهش کنم ازت……میشه عکسهای الویس پریسلی اهنگهاش وعکس وزندگینامه بچه و نوه اش روهم بزاری.اخه الویسو خیلی دوست دارم وقتی میرم اهنگهاش رو دانلود کنم سایت های درباره الویس بسته شدن وباید یک عالمه بچرخم. خواهش میکنم بزار اون سلطان راک اند روله بوده.لطفا. اگه فیلمهاشو گیربیاری بدون سانسور و دوبله گیربیاری حاضرم ازت بخرموخواهش میکنم.

بیان دیدگاه