همبازی شدن پیمان معادی و کریستین استوارت

1044671_611119815594957_334471075_n

پیمان معادی ستاره فیلم برنده اسکار «جـــدایی»  در فیلم جـــدیدی با کریستین استوارت ، ستاره سری فیلم های «گرگ و میش»  همبازی شد .

معادی در این فیلم نقش Ali ، یک زندانی در گـــوانتانامو را ایفا می کند که با سربـــازی (با بازی کریستین استوارت) آشنا می شود .

از این فیلم که به کارگردانی و نویسندگی «پیتر ســـتلر» ساخته خواهد شد ، اطلاعات دقیق و زیادی هنوز منتشر نشده .

Posted on جون 29, 2013, in كريستن استوارت. Bookmark the permalink. 31 دیدگاه.

  1. آره امیر منم امروز تو یه سایت خوندم اما تعجب کردم!! بابا پیمان پس خیلی پیشرفت کرده …. ظاهرا قصد بازگشت هم نداره که داره فعالیتشو ادامه میده اونجا و با کریستین و اینا هم که همبازی میشه….. چشمم روشن
    مرسی امیر جان

  2. خيلي بهش افتخار ميكنم بالاخره نشون داد همه موفقا امريكن و .. نيستن بلكه ايراني ها هم استعداد دارن هم موفقن اون ميتونه جايگاهی برای ایندگان بسازه واقعا بهش افتخار میکنم

    منم چند روز پیش دیده بودم ممنون امیر برای مطالب عالیت

  3. پیمان جان ازت خواهش میکنم مراقب خودت باش! این کریس یکمی خطریه!!! 🙂
    آفرین به ایشون… باعث افتخارن همه ی تیم اصغر فرهادی …

  4. منم خیــــلی بهش افتخار می کنم .
    خیـــلی خوبه که استعداد های ایرانی مثل پیمان معادی دیده بشن .
    تا حالا 3 نفر تو لیست بازیگرا هستن که معادی و کریس جزوشونن و بازیگرای اصلی هستن .
    به امیـــد موفقیت بیشتر ایرانیا تو دنیا .

  5. منم قبلا این خبرو شنیده بودم، واقعا خیلی جالب و مایه افتخـــار ـه!
    پیمان معادی بازیگر فوق العاده ایه واقعا بازیشو دوست دارم…
    با این که از کریستین استوارت خوشم نمیاد ولی بازم خوبه…واسش آرزو موفقیت می کنم.
    خیــلی ممنون!

  6. دیـــگه یکی بگیره اینــ پیمان جونو :»
    بست خودشو با یه فیلـــم …موفـــق باشــه باعث افتخاره ما هم باشـــه

    دست امیرم درد نکنه :*

  7. چه خوب ، خیلی دوس داشتم فیلم برف روی کاج هارو ببینم ولی به خاطر کنکور و درس نتونستم ولی تعریف فیلمشو خیلی شنیدم
    بازیگر و کارگردان موفقیه
    مرسی

    • چه فیلمی رو از دست دادی !!!!
      برف روی کاج ها یکی از زیباترین فیلمای ایرانی بود که دیدم .
      پیشنهاد می کنم حتما ببینیش .
      امیدوارم شما و دوستای دیگه کنکورتون رو خوب داده باشید و موفق باشید .

      • حتما میبینم این فیلمو (البته اگه دی وی دیش بیاد)
        ممنون
        تا اونجایی که من یادمه قبلا توی سایت کنکوری داشتیم ، ایشالا همشون موفق باشن

  8. منم خیلی خوشحال شدم
    مرسی از خبر

  9. یعنی پیمان معادی دیگه تو ایران نیست??? وای چه بد 😦 ولی چه خوب که انقد. کردهپیشرفت. من خوابم انگار خوش ب حالش:)

  10. امیدوارم موفق باشه
    ولی باید مواظب خودش باشه این دختره مشکل داره

  11. ای ول معادی
    هیچ از استوارت خوشم نمیاد همه ی نقشاش یه جورای استرسی و تو حال و هوای
    عقده های جنسیه!!!!! یا به یکی تجاوز شده یا تو فکر تجاوز به یکیه! یا بچه تجاوزه!!!نقشاشم مثه خودش رو اعصابن اه اه

  12. امیدوارم توی تصمیم گیری هاش و بازی هاش هوشمندانه عمل کنه و موفق بشه
    یه وقت نره و گند بزنه به پیمان معادی

    مرسی امیر

  13. مایه افتخاره ، امیدوارم موفق باشه

  14. این که با کریستین همبازی شده باعث افتخار نیس بنظرم…
    این باعث افتخاره که دوباره داره توی یه فیلم هالیوودی بازی میکنه… 🙂
    خیلی خوبه دمش گرم
    ممنون امیر پست خیلی خوشحال کننده ای بود 🙂

  15. چه خبر خوشحال کننده ای
    ارزوی موفقیت های بیشتر و همیشگی برای پیمان معادی عزیز دارم.
    ممنون

  16. به امید همبازی شدن بنده و آهوو کارداشیان در یک فیلم سراسر هیجان و عشق و لذت و گناه 😀

    • فقط خودت بگو بالای چن ساله که بریم ببینیم یا نه 😀

      • والا چون احتمالا فیلمنامه نداره رده سنیش هم مشخص نی ولی چیزی و که مطمئنم اینه که آهوو خعلی بیشعور و بی حیاس … همون نبینید بهتره 😀

  17. همین مونده بود مرد ایرانی رو هم از را بدر کنه 😐

  18. خیلی موجود با شخصیتیه اقای معادی
    براش موفقیت رو ارزو میکنم

  19. به به چه افتخاری بدست اورده استوارت که با پیمان ما هم بازی شده
    با احسان موافقم
    امیدوارم موفق باشه
    ممنون امیر

  20. به نظرم این الان هم خوبه هم بده خوبه چون رفته هالیوود داره کار میکنه بده چون میترسم اینور بش گیر بدن و اینکه وجود کریستن یه خورده نگران کنندس چون به نظر فیلم خوبی نباشه کارگردانای معروف با کریستن کار نمیکنن و اینکه فیلم موضوعش باز سیاسی میزنه هو خطرناک و از همه مهمتر اصن اجازه گرفته و رفته؟ میتونه دوباره برگرده ایران؟ حیفه یه بازیگر به این خوبیو از دست بدیم
    فیلم برف روی کاجو منم دیدم ولی اصن دوس نداشتم موضوع کلیشه ای بود روندششم کند بود
    ممنون

  21. خوشا به احوالش.ممنون

بیان دیدگاه