دانلود مجله ‍Celebbax-Magazine-Jan.20.2011

رونمايي از اولين مجله اينترنتي فارسي زبان اخبار هاليوود و سلبريتي ها» چاپ اول»

27 صفحه با صفحه آرايي هاي متفاوت و متنوع براي اولين شماره مجله

 

چاپ اول اين مجله كه در اختيار دوستان قرار مي گيرد به صورت آزمايشي بوده و در صورت استقبال راه خود را ادامه خواهد داد.

مجله به صورت PDF مي باشد و براي مشاهده آن نياز به برنامه Adobe Acrobat Reader داريد

لينك دانلودي مجله Celebbax بيستم ژانويه 2011

براي دانلود روي عكس زير كليك كنيد

نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را با ما درميان بگذاريد

Posted on ژانویه 20, 2011, in Celebbax Magazine and tagged . Bookmark the permalink. 23 دیدگاه.

  1. چه خبر خوب و عالییییییییی.
    مرسی مرسی بسی جای خوشحالی ست.
    و خسته نباشید.

  2. راستی امین جان به شما هم خیر مقدم می گم.
    خوش آمدید.

  3. خيييييليييي خبر خوبي بود!!!
    مرسسسسسسسسسسسسسي خييييلييي خوشال شدم!!

    امين جان خوش اومدي دوست گلم!

  4. ازيتا و عسل خانوم ممنون و عرض سلام.

    عاليه

  5. چه جالب
    مرسی از این خبر

  6. eyyvall baba posti pas az posti digar jaleb tar
    daste goletoonam dard nakone
    mersi

  7. خداوند خیرتون بده

  8. آناهیتا-Angel_fn71

    جالبه

    مرسی

  9. بايد جالب باشه.
    ممنون

  10. من دانلود كردم مجلتونو.
    به نظر من جالب بود. فقط يكم كم بودش. دوست داشتم بازم باشه. منظورم تعداد صفحاتشه.
    ولي خيلي خوب بود مرسي

  11. عاليييييي بود بابك جون ادامه بده!!!!

  12. fkre jalebi bood
    😉
    merC

  13. خیلی خوب بود واقعا عالی بود .. حتمی ادامه بدین .. اگرم کمکی خواستین من درخدمتم .

  14. خيلي قشنگ بود مجله و خوشحال ميشم كه ادامه داشته باشه
    من خودم مجله شما رو تبليغات مي كنم براتون
    هم به دوستام دادم هم تو فيس بوكم share كردمش
    نزديك به يك ساعته دارم مطالب سايت شما رو مي خونم موفق باشيد
    خيلي خوشحال شدم
    ممنون از شما

  15. مجله زيبايي بود.ممنون از زحماتتون

  16. راستي يادم رفت بگم خيلي قشنگ بود ادامه بدين ادامه بدين هااااااااااا

  17. سلام سایت خیلی خوبی دارید
    مجله ایده ی خیلی جالبیه
    مجله ی خیلی خوبی هم بود کامل و جذاب
    امیدوارم موفق باشید
    با تشکر

  18. هنوز نخوندم ببینم چه کردید اما واقعا جای چنین مجله ای خالی بود…

  19. فونت مجله زیاد خوب نیست!خیلی سخته خوندنشون
    مرسی جالبه

  20. عالی بود مرسی

  21. بابا دمتون گرم.عجب سایت معرکه دارید.من خودم یکی از نویسندگان سایت
    http://www.soulmp3.mihanblog.com هستم.خوشحال میشم به ما سر بزنید.

  22. مرسی
    خیلی جالبه

بیان دیدگاه