عکس های روز سلبریتی ها – 28 ژوئن 2013 – پارت 2

i8k7rxty

عکس های روز سلبریتی ها – 28 ژوئن 2013 – پارت 2

+

+

+

+

+

+

+

Posted on جون 29, 2013, in چانينگ تاتوم, چارليز ترون, آمبر هارد, اله فانینگ, جودی فاستر, جیمی فاکس, جاني دپ, دیانا کروگر, ريس ويترسپون. Bookmark the permalink. 32 دیدگاه.

  1. چارلیز عالیه
    ممنون

  2. من اگه پسر بودم حتماً چارلیز رو می گرفتم!!!!
    حیف که نیستم!
    خیلی شیک و نازه.
    ممنون

    • مگه نیستی؟ : ))
      بهیاد من یه مدت نبودم وقتی برگشتم تو جزو کاربرای جدید بودی
      اسمت پسرونس یه جورایی، فک میکردم پسری :-»
      دیگه یه جا گفته بودی دختری من فهمیدم چ سوتی بزرگی داشتم میدادم!

      • آخه بهیاد که اسم دختره که.
        چرا همه اشتباه می کنن؟
        اگه پسر بودم که چارلیز تو این عکس تهنا نبود که!

    • الآن دخترها هم میتونن همدیگه رو بگیرن! 😀
      والا… ! 😀

  3. پارادایس چه رو دستی از جانی خورد!!!! فک کرد اگه آجلینا جولی بهانه کنه و قهر کنه جانی دنبالش می افته که برگرد!!!!!!!! دپم نامردی نکرد رفت با آمبر که صد مرتبه بهتر از آنجی! دو روز دیگه ام از این سیر میشه میره یه بهترشو تور می کنه.
    واقعا بهشت مرداس هالیوود!!!!

    • و همچنین واسه خانوما
      بنده خودم اگه هالیوودی بودم چندیدن نفرو تو تور لیستم قرار میدادم ب عنوان مثال:
      جانی دپ
      لئو
      جاستین تیمبرلیک
      ایان
      و دیگر مردان هالیوویدی
      الان شخص خاص دیگه ای در نظر ندارم فعلا ب همینا احتیاجه :-«

    • واقعا
      راست میگی چقدر دنیا نامرده

  4. من فقط تو کار رایان گاسلینگم!!!!
    اگه رفتی هالیوود تورتم جا داشتم اینم واس من ور دار بیار قربون دستتتتتت

  5. یه سوال فنی این چانینگ چرا اینقدر جیگره

  6. آمبر هـــات !
    فامیلیه آمبر باید هــــات باشه به جای هارد 😉
    چارلیز و چانینگ مثل همیشه عالین .
    ممنون/

  7. همه یه طرف جیمی فاکس و چانینگ یه طرف دیگه!! عاشــق ژستاشونم!

  8. نه تو رو خدا من فک کردم فقط منم اینجا که طرفدارا گاسلینگم معرکس معرکه والبته تو انتخاب زن به شدت گند سلیقه
    چارلیز عالیه من فقط موندم که چرا کسی تاحالا تورش نکرده شاید یه عیب و ایرادی داره

  9. الهه زیبایی امبر!

  10. آقا من چارلیز خیلی خوشم اومده
    اگه زودتر از تیلور ازش خوشم میومد که ….
    ممنون

  11. منم در تعجبم شارلیز به این خوبی چرا هیشکی باش نیس
    جودی فاسترو ببین خدای بازیگری اونوقت با یه همچین تیپ ساده میاد تو خیابون حالا بازیگرای ما که خیلیم ادعاشون میشه با یه مانتو های اجق وجق یه تیپای خیلی خاصو عجیب یه جوریم نگا میکنن به مردم انگار دارن به زباله نگا میکنن
    من جای ونسا بودم خودمو میکشتم که شوهرم رفته با یه دختر جوون اونم از این نوع
    ممنون

  12. امیر و nanaa
    100 % تایید

    ممنون

  13. با این کامنت ها معلوم شد بحران بی شوهری داره بیداد می کنه! 😀
    همه دارن تور پهن می کنند! 😀

  14. اله فانینگ به شدت ایرانی پسنده
    محشره ولی
    به پای چارلیز نمیرسه.ممنون

  15. اخی عزیزم
    اله خیلی نازه کوچولو

  16. ونسا لیاقت جانی رو نداشت همون بهتر که جدا شدن
    اله فانینگو دوس دارم یکی از نوجوونای با استعداد و آینده دار هالیووده (همینطور خواهرش)

  17. جانی دپ
    جانی دپ
    جانی دپ
    فقط جانی

بیان دیدگاه