مجموعه فتوشاتهاي جديد جسيكا استم در مجلات و برندهاي مختلف

مجموعه شاتهاي جسيكا استم مدل مشهور 25 ساله كانادايي در مجلات مختلف سال 2011

این نمایش پرده‌ای نیاز به جاوااسکریپت دارد.

 

براي ديدن تصاوير در سايز اصلي روي عكسها كليك كنيد

 

Posted on مارس 28, 2011, in Fashion and tagged . Bookmark the permalink. 16 دیدگاه.

  1. جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ …
    جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ..
    جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ..
    جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ..
    جییییییییییییییییییییییییییییییییییغ
    مامان .. نمیدونم چه جوری نشون بدم که چه قدر خوش حالم ..
    بلاخره یه جا از» زن گربه ای» منم عکس گذاشتن !!
    واقعا نمیدوونم چه جوری تشکر کنم کامی عزیز ..
    یه دنییییییییییییییییییییییییییییییییییییا ممنونم ..
    الان از خوش حالی بال دراوردم .. روی پاهام بند نیستم ..
    دارم میترکم از خوش حالی !!
    مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی

    • خواهش ميكنم…..

    • چی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      این زن داداش منه
      هووووووری منه
      وای من ناراحتم یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • ها ؟؟؟ چی شد ؟؟؟
        اشکال نداره …
        اینم ببر ..
        من دیگه هیچی ندارم ..
        از کل زنای عالم یه کیت رو دارم .. همون بسمه !!

        • آخیییییش
          خدایا مچچچچچکرم
          احساس کشنده ای بود! 😀
          مرسی دوست من
          ولی خوش سلیقه ای ها
          یه ذره دیگه اونور وایسی دیگه من خیالم راحت راحت میشه. ممنون

      • سما زني كه برام انتخاب كردي اين بود؟؟؟
        دستت درد نكنه….اينم خوبه…اينم دوست داريم….خيلي ممنونم…..ممنونم…
        حالا اينو كجاي دلم بزارم؟؟ 😀

        • نه عزیزم
          این واسه داداش خودمه
          4 ساله نومزدن!
          اینم یه سوتی ! همه رو بایگانی کردم واسه روز مبادا !

        • می خوای آقا آرش اگه جا نداری من برش دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          من چند وقت بود میخواستم پا پیش بذارم ولی روم نمیشد
          ولی حالا که بحث رو شروع کردیم منم میخوامش

    • واقعا عاششششقششششششششششم ..
      خیلی ناز و ظریفه چهرش ..
      عاشق چشماشم .. چشمای یه بچه گربه تخسه که توی سیاهی شب میدرخشه .. جذاب و خواستنیه ..
      بینیش کوچولو و استخونیه .. منو یاد یه اون گربه قهوه ایه توی کارتون «گربه های اشرافی» میندازه که سرشو تا ته توی ظرف شیر فرو برد و بعد با بینی شیریش اون جوری مظلوم به مامانش نگاه کرد !!
      لب ها و لبخند خوشگل و دل فریبش که همتا نداره .. ملوس و در عین حال خیلی خیلی مرموز ..
      موهاشم فوق العاده خوش حالت و خوش رنگه ..
      هیکلشم بیسته بیسته .. ظریف و تراشیده … عاشق اون قوص خاص بین کمر و پاهاشم .
      کلا این زن گربه ای همتاااااااا نداره ..
      عاشششششششششششششقشششششششششم ..

      ممنون ..

  2. اوه اوه چه مدل خسته ایه
    همین الان از پای بساط بلند شده
    خوراک تبلیغ منقل و زغاله

  3. هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا……عززززززززززززززززززززیز دلم اومد
    من که عاشق این دختر معرکه هستم
    فوق العاده اندام و چهره تراشیده و خوش فرمی داره
    انگار که یه مجسمه ساز خبره اونو برای مسابقه بهترین مجسمه ساخته باشه
    اون چشمای جذاب و گربه ایش، اون لب های ناز و خوش حالتش ، اون بینی ملوسش و اون موهای خوش حالتش منو کششششششششششششششششششششششته
    محشر و عششششششششششششششششششششششششق منه
    و حالا به افتخار و به عنوان تشکر از مدیرای گل سایت به خاطر این پست:
    یه جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغغغغغغغغغغغغغغغ بلند
    و
    یه دسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسست پر سر و صدا
    و
    یه بلند ترین هوووووووووووووووووووووووووووورای جهان
    دست گلتون درد نکنه

  4. عجب چشمهایی…
    همه شرایط یک مدل درجه یک رو داره…
    چهره اش توی هر عکسی فرق می کرد و هیچ جا شبیه هم نبود و هر جایی متفاوت بود.

    مرسی…

  5. آناهیتا-Angel_fn71

    چشمای بسیار زیبایی داره

    مرسی

  6. عجب پست جنجاليني 😀 شد…….همه ميخوانش كه…….
    به نظر من كه خيلي هم تعريفي نيست…….
    مدل بايد بي حيا و دريده باشه كه اين نيست
    چشماي مدل بايد با آدم حرف بزنه كه مال اين چيزي نميگه به آدم….
    حدا اقل از چهار تا شات 5 تاش بايد بيتربيتي باشه كه ايشون اصلا بيتربيتي بلد نيست ظاهرا…
    همون واسه داداش كچل خانوم خوبه

بیان دیدگاه