فتوشوت های ایرینا شایک برای مجله GQ آمریکا لاتتین

 

 

فتوشوت هاي جديد ايرينا شايك براي مجله GQ آمريكا لاتتين چاپ مي 2011

+

+

+

+

 

Posted on مِی 15, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 12 دیدگاه.

  1. :blink: :blink: :blink: :blink:

  2. الان اون عکسه خودش سانسور داشت یا شما سانسور کردینش؟ :biggrin: 😎

    • نه خودش سانسور نداشته…
      من نمي خوام كه نقش Parent بينندگان رو داشته باشم و بگم چه چيزايي رو ببينيد و چه جيزايي رو نبينيد ، مثله ف.ي.ل.ت.ر.ي.ن.گ اينترنتمون…
      ولي سعي من اينه كه تا حد ممكن از گذاشتن پست هاي تقريبا ضد اخلاقي و … پرهيز شه… و بيشتر جنبه پست هاي اخباري ، فتوشوت هاي هنري و عكس هاي روز سلبريتي ها … رو داشته باشه… و در سمت مثبتش حركت كنه…
      ( البته اگه نظر شخصيمو مي خواستم اجرا كنم تو سايت ،حتي اين مدل پست ها رو هم نمي ذاشتم…)
      به هر حال اميدوارم قانع كننده بوده باشه برات Saban‌ عزيز…

      • به شخصه خیلی از این تصمیم تون متشکرم
        یک خسته نباشید هم خدمتتون عرض می کنم
        به خاطر این همه زحماتتون با اینکه چند وقته نظر نمی ذارم ولی هر روز به اینجا سر می زنم و از سایتتون لذت می برم

  3. بیریخته
    جذابم نیست
    :devil:

  4. کاملا باهات موافقم ادمین جان
    دمت گرم

  5. عكس 1 و 2 :heart:

  6. عزیزززززززم خیلی دوست دارم
    مرسی

  7. محشره هم خودش هم شاتاش خیلی خیلی دوستش دارم :heart: استیل وقیافش حرف ندارن :heart:

بیان دیدگاه